Skip to content

Voor veel mannen bent u therapeut in string! »Revelaties van de danser op de paal

January 26, 2022
by

“Voor veel mannen bent u therapeut in Thong!»: Openbaringen van de dansers op de paal

Ik heb al vele jaren danst, maar op 18 jaar brak de juiste knie, de professionele carrière brak af. Toen had ik een korte tijd in het bezit van mijn eigen studio. In de andere wilde ik me niet verbergen, bang dat de lancering van de studenten. En toen suggereerde een vriend om te leren dansen op de pole-pole-dans. Op een gegeven moment gebeurde alles: we hadden een extra inkomen en haar man nodig, en de studio en de stripclub hadden één parkeerplaats. En we besloten waarom niet?

2. En wat is de grafiek?

Moeilijk. De club werkte in de middag, en ‘s nachts waren mijn diensten’ s nachts. Ik werkte van zeven uur tot drie uur in de ochtend. Verandering moet ten minste vier per week zijn, anders erectiepillen zonder recept moet u een vergoeding betalen voor het werken.

3. Wat was het proces zelf?

Ik kwam met het afgewerkte kapsel, vermomd zichzelf, was geschilderd en ging op het podium. Er waren twee palen, tijdens de sessie was het nodig om van de ene, de tweede te dansen en vervolgens naar de bar te gaan. We waren enigszins, we zijn veranderd.

4. Dit is erg winstgevend?

Zeker! Er is een vergoeding voor de ingang, er zijn tips, plus ik flirt met mannen, zodat ze inpakken op privédans.

Je persoonlijkheid als een stripper – niet hetzelfde dat de gebruikelijke, zich anders gedraagt. Je moet flirten, draaien en maakt het niet om iemand die je getrouwd bent – je bent alleen voor klanten, anders zal niets niets verdienen. Ik was de belichaming van hun fantasieën, en als ik werd verteld: “Ik wil dominatrix”. Ik werd haar.

5. En wat is inbegrepen in privédans?

Dit is een dans in de VIP-kamer voor een apart bedrag. Er zijn banken en sexy. Geen geslacht!

Mijn merkbeweging – staat bij de hand. Ik verwijder de schoenen er altijd voor (het platform van 15 centimeter is verschrikkelijk ongemakkelijk), ik leg mijn handen op de grond en sta op hen, dan ga ik naar zijn knieën. In het leven ziet er veel beter uit dan in de beschrijving.

6. Je kleedt zich af op dansen?

Ik heb een grote borst, dus in principe kon een man zich voorstellen dat het verbergt onder het kostuum. Soms danste ik topless als er weinig mensen in de club waren. Maar in het algemeen verdiende ik geld zonder uitkleden.

7. En hoeveel heb je ‘s nachts verdiend?

De club betaalde me niet, alles werd op de punt gehouden. We huurden in feite een plaats op het podium en betaald aan het einde van de verschuiving van 10 tot 500 dollar (hoe minder vaak presteren, hoe meer). En ik moest ook de tips dj verlaten, anders danst je ook onder de compositie van 8 minuten over broodjes. Ik heb veel verdiend, tot $ 500 per nacht, omdat ik de 50e grootte van kleding heb, en de rest – de 40e. Ik kan zeggen, opvallen.

acht. En wat bezoekers kwamen?

Verschillend. Militair, boeren, werknemers, zakenlieden. Er was altijd een onaangenaam type dat we probeerden te omzeilen. Dergelijke mensen willen altijd aanraken (en als ze aanraken – ze zullen ze onmiddellijk naar buiten brengen), probeer het telefoonnummer te nemen en vraagt ​​wat je doet na het werk. En wat ben ik aan het doen, ik ga naar het ronde fastfood voor het avondeten!

9. Of je ongemakkelijk of onveilig hebt?

Met veiligheid was alles in orde, maar ongemak was. Op de eerste nacht was ik geschokt, ik was bang om van het platform en dat allemaal te vallen. Maar toen ik begon te dansen, was alles onmiddellijk vergeten.

10. Je probeerde bezoekers te grijpen?

Beed. Maar mijn vader is een politieagent in pensionering, dus ik weet het perfect goed hoe ik voor mezelf kan staan. Als een persoon probeert me te pakken, vindt hij zichzelf op de grond met een hak bij de keel. Ik liet hem vertrekken en toen de bewaker vroeg of alles goed bij me was, antwoordde ik dat de vraag niet aan mij was.

elf. Dat mensen verkeerd doen denken aan striptease-clubs?

Veel vrouwen denken dat als een man erheen ging, hij cheats. Maar er gebeurt niets! Voor velen, ik ben gewoon therapeut in Thong. Ze vertellen over wat er in het leven gebeurt.

12. Herinner je je iemand van klanten?

Een van hen was ongeveer 70 jaar oud, hij was erg leuk, en we dachten dat hij het vergeten was. Hij bestelde een privédans en zei dat zijn vrouw stierf en hij zou willen communiceren. Ik barstte bijna uit, maar beperkte niet om make-up te smelten.

dertien. Je was blij om op het podium te zijn?

Ja, ik werd gepassioneerd en open, omdat de kasstroom niet droog was. En daarvoor was ik behoorlijk bescheiden.

14. Wat vind je https://essentiahealthjobs.com/20-manieren-waarop-vrouwen-ons-proberen-te-regeren/ niet leuk in dit werk?

Dramatisch. Het gebeurt dat iemand de klant zal leiden. Zodra een gevecht is gebeurd in de kleedkamer, en dan is het meisje in het gezicht een andere peper. Allemaal geleden.

En voor altijd, het is noodzakelijk om de benen met de gips te leggen en bijna nooit de volgende dag te gaan.

15. Wat dacht de man?

Toen hij naar de club kwam en in een bierbar zat. Toen ik ben afgestudeerd aan de dans (niemand wist dat dit mijn man is), benaderde ik hem met betrekking tot de gebruikelijke bezoeker. Hij gaf me tips en zei dat we samen gingen voor dit geld.

Toen ik toen ik thuiskwam, zwellde ik, en we gingen naar het restaurant. En toen lachte hij dat ik vastzag in het slipje en het was haar die haar thee gaf. Maar in dit lachen was er geen gebrek aan respect, we hebben uitstekende relaties!

zestien. Is het mogelijk om de striptease van sekswerk te bellen?

Sommigen geloven het, maar nee. Er is geen seks en kan dat niet. We flirten alleen met mannen omwille van de tip.

17. Sommigen geloven dat vrouwen daar dansen van hopeloosheid, maar in feite?

Niet. Je kunt altijd het gebruikelijke werk vinden. Mijn vriend – kandidaat van de wetenschap. Ze houdt van deze baan omdat het zelfvertrouwen geeft en seksualiteit onthult. Vrouwen zijn belangrijk om controle te voelen over wie ze zijn. Voor mij is dit werk een daad van feminisme.

No comments yet

Leave a comment